יום שלישי, 15 יוני, 2021
צרו איתנו קשר עמוד הפייסבוק של אתר מדדים הקישור ייפתח בחלון חדש

תופעות שיצר נגיף הקורונה והותירו חותמן על תעשיית ה- E-Commerce

היום, רכישה של מוצרי מזון ותמרוקים באופן מקוון נשמעת טריוויאלית אבל עד לפני פרוץ משבר הקורונה רבים העדיפו לבצע את קניות המזון שלהם באמצעות הגעה פיזית לסניפים, בוודאי בקרב האוכלוסייה המבוגרת. מגמת המעבר לרכישות אונליין מתרחשת כבר כמה שנים אך היא צברה תאוצה בצל מגבלות הריחוק החברתי והובילה למגמה משולבת שבה יותר קמעונאים שטרם עשו זאת, ביצעו טרנספורמציה דיגיטלית וגם קהל הצרכנים שעד כה נרתע מהזמנות מקוונות, נאלץ בעל כורחו להצטרף לטרנד. הנה 5 תופעות שיצרה מגפת הקורונה על תעשיית ה-E-Commerce שצפויות ללוות את התעשייה הזו גם הרבה אחרי שהמגיפה תעלם.

כתבות חדשות